Referenciák


A MÁGNES Tanoda megrendelőinek visszajelzései

A MÁGNES Tanoda kiadványainak értékelése

A MÁGNES Tanoda foglalkozásainak értékelése

Szöveges értékelések

"Kisfiamnak nagyon tetszenek a színkódos füzetek."

"A színkódos füzeteket tankönyvként is lehetne használni."

"Autista tanítványaimnál remekül beváltak a színkódos fejlesztő füzetek."

"Hálás köszönet, minden elismerésem!"

Rólam

Nevem Nagyné Malicsek Ágnes. Tanító vagyok, történelem szakos és okleveles család- és gyermekvédő tanár, szakvizsgázott fejlesztő, differenciáló pedagógus, tréner és coach. Hivatásom gyakorlása mellett 2001-ben kezdtem el taneszköz-fejlesztéssel foglalkozni, kétszer nyertem el a HUNDIDAC Szövetség arany-díját. 1997 és 2005 között szakvezetőként vettem részt a főiskolai hallgatók gyakorlati felkészítésében. 2013-tól több tréninget is tartottam a Dinasztia Kiadó és más cégek megbízásából. Pedagógiai tapasztalataim alapján hoztam létre a színkódos olvasási készséget fejlesztő módszert, melynek célja a betűtévesztés megszüntetése, a szövegértő olvasás fejlesztése és a pontos olvasás kialakítása. Publikációim:

  • Értékelési rendszer és motiváció (Tanító, 38. 5. 2000)
  • Az írás-olvasástanulás kezdeti szakaszának tapasztalatai (Jó szóval tanítható pedagógiai és módszertani lap 2000.)
  • Vázoló és íráskészségfejlesztő füzet I. (Dinasztia Kiadó, Budapest, 2001)
  • Vázoló és íráskészségfejlesztő füzet II. (Dinasztia Kiadó, Budapest, 2001)
  • Történelem munkafüzet 6. o. (Dinasztia Kiadó, Budapest, 2002)
  • Történelem munkafüzet 7. osztály (Dinasztia Kiadó, Budapest, 2002) Társszerző: Albert Gábor.
  • Történelem munkafüzet 8. osztály (Dinasztia Tankönyvkiadó, Budapest, 2003)
  • Tanmenetjavaslatok Csorba Csaba: Időutazás című tankönyvsorozatához (Dinasztia Kiadó)
  • Őskor, ókor ( 22 db fólia módszertani ajánlásokkal) (Balázs-Diák, 2003) Társszerző: Csepela Jánosné és Hofbauer József.
  • Diákzsebkönyv az Európai Unióról (Dinasztia Kiadó, 2003) Szerkesztő: Török Ágnes.
  • Közös kincsünk: Európa. Alcím: Feladatok, érdekességek kisiskolásoknak (Dinasztia Tankönyvkiadó, 2005) Társszerző: Ballér Piroska.
  • Időutazó-történelmi rejtvények 11 éves kortól (Dinasztia Tankönyvkiadó, 2010)
  • Idővándor- történelmi rejtvények 12 éves kortól (Dinasztia Tankönyvkiadó, 2010)
  • Múlt idő- történelmi rejtvények 13 éves kortól (Dinasztia Tankönyvkiadó, 2010)
  • Múltkor- történelmi rejtvények 14 éves kortól (Dinasztia Tankönyvkiadó, 2010)
  • Olvasótanonc-irodalmi rejtvények 11 éves kortól (Dinasztia Tankönyvkiadó, 2010)
  • Olvasópróba-irodalmi rejtvények 12 éves kortól (Dinasztia Tankönyvkiadó, 2010)
  • Olvasóbarát-irodalmi rejtvények 13 éves kortól (Dinasztia Tankönyvkiadó, 2010)
  • Litera-túra-irodalmi rejtvények 14 éves kortól (Dinasztia Tankönyvkiadó, 2010)
  • Hangoztató (Dinasztia Tankönyvkiadó, 2013)
  • IV. LÜK-bajnokság, Versenyfeladatok magyar nyelvből 2. osztály (Dinasztia Tankönyvkiadó, 2014)
  • IV. LÜK-bajnokság, Versenyfeladatok magyar nyelvből 3. osztály (Dinasztia Tankönyvkiadó, 2014)
  • IV. LÜK-bajnokság, Versenyfeladatok magyar nyelvből 4. osztály (Dinasztia Tankönyvkiadó, 2014)
  • A digitális játékok felhasználási lehetőségei az általános iskola alsó tagozatán a fejlesztő- differenciáló pedagógia vonatkozásában, különös tekintettel a Minecraft alkalmazására (Pedagógiai LaPOK, 2022)
  • A Minecraft felhasználási lehetőségei a mérés és értékelés eszközeként a pedagógiában (Pedagógiai LaPOK, 2023)